Особливі вимоги для претендентів:
- вища освіта
- англійська мова не нижче рівня В2 — upper-intermediate
- грамотне усне та письмове мовлення
- вміння створювати офіційні листи та прості документи
- навички володіння операційними системами, програмами, соціальними мережами (MаcOs, Microsoft Оffice, Word, Excel, LinkedIn)
- наявність переговорних здібностей
- ідеальний для нас кандидат: комунікабельний, має гнучке мислення, впевнений та відповідальний, орієнтований на винятковий результат
Вам знадобиться старанність, терпіння та витримка для:
- драфтингу документів
- інформаційного пошуку по проєктам
- ведення статистики роботи команди
- щоденного заповнення таблиць оплат, планів на місяць та інших статистичних даних
- організації/виконання перекладів
- організації/підготовка кредитних звітів
- організації підготовки афідевітів
- пошуку підрядників
- перевірки та вивантаження необхідної інформації з державних реєстрів та баз даних, зокрема таких: YouControl, ImportGenius та ін.
- роботи з CRM-системою. Внесення даних, оновлення статусів проєктів
- обробки лідів та вхідних дзвінків
- сканкопії, друк документів
- відправки документів
- підготовки слайдів для презентацій та їх переклад
- пошуку новин
- відправки поштою листів, створених юристами
Що компанія пропонує кандидатам?
- офіційне працевлаштування та конкурентну заробітню плату зі спеціальною бонусною системою
- підтримку та наставництво від лідерів ТСМ
- можливість постійного розвитку та навчання як всередині, так і поза компанією
- розширення рамок та фільтрів сприйняття роботи, життя та відносин
- ми фанатіємо від виключого сервісу
- любимо постійно вчитися та розвиватися
- володіємо позитивним образом мислення
- уміємо мислити поза рамками, як підприємці, 24/7/365
- пройти унікальний шлях та в результаті стати невід’ємною частиною компанії
Якщо Ваші цінності співпадають з тим, що дійсно важливо для нас, якщо відчуваєте, що ми з Вами на одній хвилі та якщо готові до нових звершень, то пропонуємо Вам відгукнутися на дану вакансію.