Особливі вимоги для претендентів:

  • вища освіта
  • рівень англійської не нижче B2 (мастхев)
  • навички ведення переговорів на високому рівні
  • дисципліна виконання поставлених цілей
  • досвід в міжнародних B2B продажах буде перевагою
  • досвід вибудови і керівництва командою продажів
  • критичне мислення і аналітичний склад розуму
  • готовність викладатись на 200% та вміння досягати цілей
  • високий рівень письмової та усної грамотності, включаючи англійську мову
  • відмінне знання Української та російської мов (грамотна усна і письмова — обов?язкова умова)
  • вміння складати офіційні листи і документи
  • вміння проводити переговори
  • високий рівень роботи з программами, соц.мережами: AdobeAcrobat, Bitrix24, Microsoft Оffice (Word, Excel, Outlook, PowerPoint), Google Sheets, LinkedIn, Twitter, Facebook, Mac OS, Safari, Chrome, Grammarly и др.)
  • організованість
  • бажання рости і розвиватись
  • постійне прагнення до навчання
  • відповідальність і скурпульозність
  • лобов до деталей
  • багатозадачність і стрессостійкість
  • вміння планувати і росподіляти свої задачі по пріоритетам
  • пунктуальність
  • грамотність
  • висока швидкість роботи з інформацією/поштою
  • комунікабельність та відкритість
  • готовність працювати в режимі багатозадачності
  • впевненість у собі, гнучкість мислення
  • готовність змінювати звички і переконання
  • вміння працювати в команді і автономно.

Вам знадобиться старанність, терпіння та витримка для:

  • ділове листування та переговори, проведення конфколів/зустрічей з потенційними клієнтами;
  • письмова та усна комунікація, проведення особистих та онлайн зустрічей з потенційними клієнтами, включаючи холодні комунікації з потенційними клієнтами;
  • робота з CRM, реєстрація клієнтів/лідів у CRM, ведення карток клієнтів, контакт-менеджмент;
    ведення лідів та угод, формування воронок та адаптація CRM-системи;
  • організація та формування пакету документів по угоді з клієнтом: комерційні пропозиції, дослідження, презентації, NDA, SLA, LoE та ін.;
  • забезпечення регулярної звітності з продажу;
  • підготовка та проведення щомісячних, квартальних та річних презентацій / звітів.
    взаємодія з іншими командами (PR, Finance та ін.)
  • письмова комунікація через імейл та ліндкедін згідно існуючих інструкцій, рефреймів та алгоритму з ціллю призначити онлайн зустріч та/або укласти угоду
  • аналіз документів, формування комерційних пропозицій, підготовка контрактів та інших документів.

Що компанія пропонує кандидатам?

  • офіційне працевлаштування та конкурентну заробітню плату зі спеціальною бонусною системою
  • підтримку та наставництво від лідерів ТСМ
  • можливість постійного розвитку та навчання як всередині, так і поза компанією
  • розширення рамок та фільтрів сприйняття роботи, життя та відносин
  • ми фанатіємо від виключого сервісу
  • любимо постійно вчитися та розвиватися
  • володіємо позитивним образом мислення
  • уміємо мислити поза рамками, як підприємці, 24/7/365
  • пройти унікальний шлях та в результаті стати невід’ємною частиною компанії

Якщо Ваші цінності співпадають з тим, що дійсно важливо для нас, якщо відчуваєте, що ми з Вами на одній хвилі та якщо готові до нових звершень, то пропонуємо Вам відгукнутися на дану вакансію.