Ця success story демонструє кардинальну різницю між веденням справ щодо врегулювання комерційних спорів не просто юристами, а юристами із відмінними комунікативними вміннями – фасилітаторами.
Партнер компанії «TCM Group Ukraine» Денис Копій, радник Богдан Іващук та юрист Олександр Шевченко, застосувавши фасилітацію у складній справі щодо стягнення комерційної заборгованості, допомогли відстояти інтереси своєму клієнту і вкотре довели ефективність її – фасилітації – як альтернативного методу врегулювання таких спорів.
Кілька місяців тому юристи українського офісу «TCM Group International» працювали над складним проектом. Клієнт звернувся з проханням стягнути заборгованість із компанії-дистриб’ютора, що була ліквідована за півроку до моменту звернення. Зрозуміло, що вирішити цей конфлікт у рамках судового провадження неможливо.
Проаналізувавши всі документи, юристи детально змоделювали ситуацію, що склалася між двома великими компаніями: конфлікт виник через неповернення коштів за поставлену продукцію. До того ж, як з’ясувалося, компанія-дебітор була ліквідована, а своє боргове зобов’язання перед ліквідацією передала іншій – афілійованій. Це ускладнювало становище. Зрозуміло, що передати зобов’язання іншій компанії можна лише після підписання тристороннього договору між кредитором, поточним та новим боржником. Але найцікавіше те, що ніякого підписання договору, який би підтвердив усе вищезазначене, не існувало. Натомість був проект згоди, який чи то забули, чи то просто не захотіли запропонувати підписати кредиторові.
Щоб успішно захистити інтереси клієнта та вирішити спір із максимальною вигодою для всіх учасників конфлікту, юристи, як посередники, застосували дієвий інструмент, що дозволяє не лише налагодити процес комунікації, а й надає сторонам можливість обирати варіанти розв’язання проблеми. Мова йде про фасилітацію. Сьогодні в українській юриспруденції цей альтернативний метод вирішення спорів не є популярним. І даремно!
Отже, насамперед, перемовники намагалися організувати зустріч з представниками боржника. Але, на жаль, боржник не мав бажання розпочинати переговори, оскільки був переконаний, що стягнення неможливе, з огляду на факт ліквідації компанії. Варто зазначити, що юридично він мав рацію.
Та попри абсолютну відмову боржника, завдяки своїм блискавичним професійним навичкам, фасилітатори змогли переконати керівника компанії-боржника погодитися на зустріч. Дебітор пояснював свої дії неплатоспроможністю компанії, котрій був поставлений товар, через банкрутство. Юристи усвідомлювали, що судовий процес тільки б ускладнив становище, оскільки ефективно виконати рішення суду в разі ліквідації з пустим балансом неможливо. Отож, вони запропонували дебітору сплатити заборгованість з рахунку афілійованої компанії. Але боржник запевняв, що на її рахунках також не було вільних коштів.
Зрозуміло, юристи, провівши глибокий аналіз поточної діяльності боржника та зробивши скіп-трейсинг, підготували для клієнта звіт про групу компаній боржника. Було виявлено, що афілійована компанія контрагента співпрацює з гігантами української дистрибуції. Зрештою, ефективно використана юристами інформація суттєво змінила позицію дебітора. Він погодився на проведення тристоронньої зустрічі.
Переговори за участю боржника та кредитора, організовані юристами українського офісу «TCM Group International», відбулися. Результат фасилітації перевершив усі очікування клієнта: радник компанії «TCM Груп Україна» Богдан Іващук переконав сторони підписати ексклюзивну угоду про співпрацю, яка дозволила кредитору не тільки повернути свої кошти, а й сприяла збереженню ділових стосунків.
Судовий процес ні до чого, якщо за справу беруться фасилітатори
Ця success story демонструє кардинальну різницю між веденням справ щодо врегулювання комерційних спорів не просто юристами, а юристами із відмінними комунікативними вміннями – фасилітаторами.
Партнер компанії «TCM Group Ukraine» Денис Копій, радник Богдан Іващук та юрист Олександр Шевченко, застосувавши фасилітацію у складній справі щодо стягнення комерційної заборгованості, допомогли відстояти інтереси своєму клієнту і вкотре довели ефективність її – фасилітації – як альтернативного методу врегулювання таких спорів.
Кілька місяців тому юристи українського офісу «TCM Group International» працювали над складним проектом. Клієнт звернувся з проханням стягнути заборгованість із компанії-дистриб’ютора, що була ліквідована за півроку до моменту звернення. Зрозуміло, що вирішити цей конфлікт у рамках судового провадження неможливо.
Проаналізувавши всі документи, юристи детально змоделювали ситуацію, що склалася між двома великими компаніями: конфлікт виник через неповернення коштів за поставлену продукцію. До того ж, як з’ясувалося, компанія-дебітор була ліквідована, а своє боргове зобов’язання перед ліквідацією передала іншій – афілійованій. Це ускладнювало становище. Зрозуміло, що передати зобов’язання іншій компанії можна лише після підписання тристороннього договору між кредитором, поточним та новим боржником. Але найцікавіше те, що ніякого підписання договору, який би підтвердив усе вищезазначене, не існувало. Натомість був проект згоди, який чи то забули, чи то просто не захотіли запропонувати підписати кредиторові.
Щоб успішно захистити інтереси клієнта та вирішити спір із максимальною вигодою для всіх учасників конфлікту, юристи, як посередники, застосували дієвий інструмент, що дозволяє не лише налагодити процес комунікації, а й надає сторонам можливість обирати варіанти розв’язання проблеми. Мова йде про фасилітацію. Сьогодні в українській юриспруденції цей альтернативний метод вирішення спорів не є популярним. І даремно!
Отже, насамперед, перемовники намагалися організувати зустріч з представниками боржника. Але, на жаль, боржник не мав бажання розпочинати переговори, оскільки був переконаний, що стягнення неможливе, з огляду на факт ліквідації компанії. Варто зазначити, що юридично він мав рацію.
Та попри абсолютну відмову боржника, завдяки своїм блискавичним професійним навичкам, фасилітатори змогли переконати керівника компанії-боржника погодитися на зустріч. Дебітор пояснював свої дії неплатоспроможністю компанії, котрій був поставлений товар, через банкрутство. Юристи усвідомлювали, що судовий процес тільки б ускладнив становище, оскільки ефективно виконати рішення суду в разі ліквідації з пустим балансом неможливо. Отож, вони запропонували дебітору сплатити заборгованість з рахунку афілійованої компанії. Але боржник запевняв, що на її рахунках також не було вільних коштів.
Зрозуміло, юристи, провівши глибокий аналіз поточної діяльності боржника та зробивши скіп-трейсинг, підготували для клієнта звіт про групу компаній боржника. Було виявлено, що афілійована компанія контрагента співпрацює з гігантами української дистрибуції. Зрештою, ефективно використана юристами інформація суттєво змінила позицію дебітора. Він погодився на проведення тристоронньої зустрічі.
Переговори за участю боржника та кредитора, організовані юристами українського офісу «TCM Group International», відбулися. Результат фасилітації перевершив усі очікування клієнта: радник компанії «TCM Груп Україна» Богдан Іващук переконав сторони підписати ексклюзивну угоду про співпрацю, яка дозволила кредитору не тільки повернути свої кошти, а й сприяла збереженню ділових стосунків.
Видання
Нещодавно доданi
Кроскультурні аспекти ведення переговорів
21.01.2022Переговори з опонентом: тактика ведення дружніх та
21.01.2022Як написати переконливого листа-вимогу
20.01.2022