Як створити ідеальне резюме? У цілому всесвіті не існує нічого ідеального. Ми можемо прагнути його створити, але все одно кожна людина має свої смаки, бачення, цінності та вподобання.
На ярмарках вакансій та співбесідах пошукачі роботи часто мене запитують, чи є приклади ідеальних кандидатів та структури резюме. Важливо розуміти, що сам документ лише привід для роботодавця зателефонувати та запросити пошукача на співбесіду. Успіх її проходження залежить вже на сто відсотків лише від нього самого. А от як зробити резюме цікавим для HR-фахівця, ми сьогодні й поговоримо.
Порада 1. Зверніть увагу, якою мовою розміщена вакансія. Найбільш доречно надсилати резюме саме на цій мові. Скоріше за все, вакансія іноземною мовою потребує високий розмовний та письмовий рівень її володіння. Навіть, якщо ваше резюме буде складене рідною мовою із зазначеним рівнем володіння іншими мовами, його можуть проігнорувати, навіть не ознайомившись. На превеликий жаль, такі випадки відомі.
Порада 2. Коректно зазначте назву резюме. Ні у якому разі не «файл156» чи «резюме пошукача». Назвіть документ так, щоб його було легко при потребі знайти у папці або CRM-системі: якщо резюме англійською мовою – «CV Kornienko Olha», українською – «Резюме Корнієнко Ольги».
Порада 3. Писати супровідний лист не обов’язково, якщо це не зазначено у вимогах вакансії. Адже найважливішими є пункти про вашу освіту, стажування, проходження практики чи досвід (залежить від позиції, на яку ви претендуєте).
Порада 4. Завжди вказуйте лише правдиві факти. Пам’ятайте, будь-яку інформацію легко перевірити через рекомендації та соціальні мережі.
Порада 5. Додайте до резюме коректне фото. Його можна не розміщувати, але погодьтеся, що резюме зі світлиною більше привертає увагу, запам’ятовується та формує перше враження про кандидата. Формат і dress-code – не обов’язково серйозний та у діловому костюмі. Але образ має бути стриманим, з приємною усмішкою.
Порада 6. Я завжди раджу вести свої соціальні мережі так, щоб не важливо, хто буде їх переглядати, вони не вплинули на приємне враження про вас. Адже майже кожен роботодавець перед співбесідою переглядає ваш профіль.
Порада 7.Помилково думати, що лише досвід впливає на фінальний вибір кандидата. Він має значення, але за 12 років свого досвіду я жодного разу не порадила кандидата, який був профі, але не підходив по цінностям нашої компанії та особистій мотивації. Без бажання стати командним гравцем та працювати заради сумісної цілі, постійного саморозвитку, навчання, структурності, наполегливості та відкритості складно стати фіналістом.
Порада 8.Надсилайте одне цільове резюме на одну вакансію. Некоректно вказувати в бажаній вакансії, що ви розглядаєте мікс позицій з різних сфер діяльності: юрист/адміністратор/помічник комерційного директора.
Порада 9. Резюме має містити у собі чітку структуру. Це не повість чи просто перелік речень.
Прізвище, ім’я
Телефон
Пошта
Профіль у соціальних мережах
Освіта
Місце роботи (посилання на сайт компанії)
Посада
Тезами опис обов’язків
Досягнення
Знання мов (не «середній рівень» чи оціночно «4-5 бали», а чітко визначена інформація. Наприклад, «upper-intermediate»)
Навички (у чому ваша особливість, не перелік з інтернету)
Обов’язково вказуйте Ваші досягнення: працював з _____ клієнтами, організував _____ к-ть _____, уклав _______ угод, працював над міжнародним проєктом, який ____.
Порада 10. Використовуйте максимум 2-3 кольори, обирайте не більше 2-х розмірів шрифту, але одного стилю.Наприклад, Arial 10 і 12 розміру. Мінімум «жирного» шрифту і підкреслень – тільки важливі моменти. Хороше резюме – це не багато картинок і різноманітність фарб, а чіткість в структурі та потрібна інформація, яка допоможе обрати саме вас.
Порада 11.За можливості, складайте документ у форматі «doc», щоб HR-фахівець завжди міг виправити помилки, дописати уточнювальні факти і підкоригувати формат.
Порада 12. Дотримуйтесь ділового стилю написанняі тримаємо за вас кулачки.
Ваш кар’єрний шлях саме у ваших руках. Окрім резюме важливо розуміти у якому напрямку вам цікаво розвиватися, підготуватися до співбесіди (переглянути соціальні мережі компанії, її сайт, прочитати інтерв’ю лідерів, ознайомитися з рейтингами, нагородами, переліком клієнтів та основними продуктами, виглядати по діловому, бути вихованим та впевненим у собі). І нехай все вийде!
Як створити ідеальне резюме: Експертна колонка HR-директора Альони Дураєвої
Як створити ідеальне резюме? У цілому всесвіті не існує нічого ідеального. Ми можемо прагнути його створити, але все одно кожна людина має свої смаки, бачення, цінності та вподобання.
На ярмарках вакансій та співбесідах пошукачі роботи часто мене запитують, чи є приклади ідеальних кандидатів та структури резюме. Важливо розуміти, що сам документ лише привід для роботодавця зателефонувати та запросити пошукача на співбесіду. Успіх її проходження залежить вже на сто відсотків лише від нього самого. А от як зробити резюме цікавим для HR-фахівця, ми сьогодні й поговоримо.
Порада 1. Зверніть увагу, якою мовою розміщена вакансія. Найбільш доречно надсилати резюме саме на цій мові. Скоріше за все, вакансія іноземною мовою потребує високий розмовний та письмовий рівень її володіння. Навіть, якщо ваше резюме буде складене рідною мовою із зазначеним рівнем володіння іншими мовами, його можуть проігнорувати, навіть не ознайомившись. На превеликий жаль, такі випадки відомі.
Порада 2. Коректно зазначте назву резюме. Ні у якому разі не «файл156» чи «резюме пошукача». Назвіть документ так, щоб його було легко при потребі знайти у папці або CRM-системі: якщо резюме англійською мовою – «CV Kornienko Olha», українською – «Резюме Корнієнко Ольги».
Порада 3. Писати супровідний лист не обов’язково, якщо це не зазначено у вимогах вакансії. Адже найважливішими є пункти про вашу освіту, стажування, проходження практики чи досвід (залежить від позиції, на яку ви претендуєте).
Порада 4. Завжди вказуйте лише правдиві факти. Пам’ятайте, будь-яку інформацію легко перевірити через рекомендації та соціальні мережі.
Порада 5. Додайте до резюме коректне фото. Його можна не розміщувати, але погодьтеся, що резюме зі світлиною більше привертає увагу, запам’ятовується та формує перше враження про кандидата. Формат і dress-code – не обов’язково серйозний та у діловому костюмі. Але образ має бути стриманим, з приємною усмішкою.
Порада 6. Я завжди раджу вести свої соціальні мережі так, щоб не важливо, хто буде їх переглядати, вони не вплинули на приємне враження про вас. Адже майже кожен роботодавець перед співбесідою переглядає ваш профіль.
Порада 7. Помилково думати, що лише досвід впливає на фінальний вибір кандидата. Він має значення, але за 12 років свого досвіду я жодного разу не порадила кандидата, який був профі, але не підходив по цінностям нашої компанії та особистій мотивації. Без бажання стати командним гравцем та працювати заради сумісної цілі, постійного саморозвитку, навчання, структурності, наполегливості та відкритості складно стати фіналістом.
Порада 8. Надсилайте одне цільове резюме на одну вакансію. Некоректно вказувати в бажаній вакансії, що ви розглядаєте мікс позицій з різних сфер діяльності: юрист/адміністратор/помічник комерційного директора.
Порада 9. Резюме має містити у собі чітку структуру. Це не повість чи просто перелік речень.
Порада 10. Використовуйте максимум 2-3 кольори, обирайте не більше 2-х розмірів шрифту, але одного стилю.Наприклад, Arial 10 і 12 розміру. Мінімум «жирного» шрифту і підкреслень – тільки важливі моменти. Хороше резюме – це не багато картинок і різноманітність фарб, а чіткість в структурі та потрібна інформація, яка допоможе обрати саме вас.
Порада 11. За можливості, складайте документ у форматі «doc», щоб HR-фахівець завжди міг виправити помилки, дописати уточнювальні факти і підкоригувати формат.
Порада 12. Дотримуйтесь ділового стилю написання і тримаємо за вас кулачки.
Ваш кар’єрний шлях саме у ваших руках. Окрім резюме важливо розуміти у якому напрямку вам цікаво розвиватися, підготуватися до співбесіди (переглянути соціальні мережі компанії, її сайт, прочитати інтерв’ю лідерів, ознайомитися з рейтингами, нагородами, переліком клієнтів та основними продуктами, виглядати по діловому, бути вихованим та впевненим у собі). І нехай все вийде!
Видання
Нещодавно доданi
Кроскультурні аспекти ведення переговорів
21.01.2022Переговори з опонентом: тактика ведення дружніх та
21.01.2022Як написати переконливого листа-вимогу
20.01.2022