Старший юрист Євген Шамраєнко та радник Роман Семенець під керівництвом комерційного директора ТіСіЕм Груп Україна Дмитра Говоруна, разом із німецьким офісом TCM Group International, упродовж останніх років успішно співпрацюють із транснаціональною компанією Europcar, яка є всесвітньо відомим орендодавцем транспортних засобів по всьому світу.
Від самого початку співпраці з TCM Group International головною метою Europcar було стягнення дебіторської заборгованості з усіх контрагентів у межах країн СНД та Європи. Сторони розуміли, що у разі виникнення боргу мінімізація витрат як ніколи важлива, а принцип «no win – no fee», покладений в основу взаємодії TCM Group зі своїми клієнтами, допоможе врегулювати питання з вигодою для них (клієнтів).
Усім зрозуміло, компанія, що надає послуги прокату авто по всьому світу, постійно ризикує зіткнутися з ненадійним орендарем, який може не cплатити за користування транспортним засобом. Окрім того, для орендодавця додатковими ризиками, які спричинюють додаткові витрати, є також штрафи або ж пошкодження автомобіля орендарем.
Щоб передбачити й уникнути таких ситуацій та аби не нашкодити бізнесу, компанія Europcar залучилася постійною підтримкою TCM Group Germany, що гарантує юридичний супровід договірних відносин і діяльності компанії загалом. Зі свого боку, TCM Group Germany для забезпечення зручної й ефективної комунікації та отримання звітності стосовно роботи всіх офісів, а також у разі, якщо боржник знаходиться в одній із країн колишнього СНД, до справи долучає український офіс, який координує діяльність юристів на території всього пострадянського простору. Як це працює?
Ситуація, коли боржник не має можливості розрахуватися з кредитором чи переховується, уникаючи відповідальності, або взагалі від’їздить із країни, досить часто виникає. У такому разі справа передається юристам офісу TCM Group International, який знаходиться під юрисдикцією, що охоплює останнє місце перебування відповідальних осіб компанії-боржника.
Такі дії суттєво зменшують ризики, пов’язані з невиконанням договірних зобов’язань або зобов’язань за рішенням суду. Якщо ж дебітор не має достатньо коштів для виплати боргу одним платежем, юристи українського офісу, за згодою клієнта, проводять реструктуризацію заборгованості таким чином, щоб боржник мав змогу розрахуватися частинами впродовж певного періоду, який визначається з огляду на суму та вмотивованість. На цьому етапі важливим фактором залишається контроль виконання плану реструктуризації, що є невід’ємною складовою процесу стягнення боргу.
Один такий цікавий випадок стався з клієнтом Europcar, який орендував автомобіль для бізнесових цілей на довготривалий термін, потрапив в аварію, а після повернення ще й не сплатив за надані йому послуги. За словами боржника, компанія Europcar не задовольнила його потреби повною мірою, а тому він відмовився сплачувати кошти за оренду. Далі, ігноруючи повідомлення та письмові претензії, боржник обірвав всі комунікації з представниками кредитора в Казахстані. Проте в тандемі з казахськими юристами, переговірникам TCM Group International вдалося розв’язати цей спір завдяки довготривалим переговорам. Як виявилося, боржник обіймав посаду фінансового директора у відомому агрохолдингу. Під час чергової зустрічі, ініціаторами якої були юристи українського офісу, останній визнав не лише факт пошкодження ним майна орендодавця, а також те, що сума збитків не підлягала компенсації з боку страхової компанії. Після низки додаткових переговорів вдалося віднайти компроміс і ухвалити рішення, яке допомогло боржнику впродовж трьох місяців сплатити всю суму заборгованості.
Сьогодні офіси TCM Group International успішно реалізували сотні таких справ, що надійшли від міжнародної німецької корпорації. Ця історія є прикладом, який ілюструє дієвість переговорів у розв’язанні комерційних спорів.
«В роботі з Europcar ми завжди ставимо на меті тотальний контроль діяльності боржника, адже всі зв’язки з контрагентами для останнього мають важливе значення. Ризик втрати репутації для більшості компаній є чи не найвагомішим аргументом у веденні переговорів»,
— стверджує радник ТіСіЕм Груп Україна Роман Семенець.
«Водночас не можна відкидати варіант застосування превентивного заходу, зокрема такого, як підготовка досьє на компанію саме до підписання сторонами контракту. Звісно ж, не кожній компанії вигідно інвестувати в перевірку потенційного контрагента, але такий аналіз дозволить мінімізувати втрати надалі»,
– зазначає старший юрист ТіСіЕм Груп Україна Євген Шамраєнко.
«Клієнтами TCM Group International є міжнародні компанії найрізноманітніших бізнес-секторів та компанії-експортери, які функціонують у системі світового господарства. І часто навіть багаторічний досвід роботи, відточені маркетингові стратегії, налагоджена система взаємодії з іншими, не менш впливовими компаніями, не гарантують економічно вигідної співпраці та успішного ведення бізнесу. Чим ширші межі функціонування вашого бізнесу, тим більше ризиків виникнення проблем, пов’язаних із невчасною оплатою наданих вами послуг чи взагалі несплатою за них»,
– підсумовує комерційний директор ТіСіЕм Груп Україна Дмитро Говорун.
Як українські юристи допомагають транснаціональному орендодавцю?!
Старший юрист Євген Шамраєнко та радник Роман Семенець під керівництвом комерційного директора ТіСіЕм Груп Україна Дмитра Говоруна, разом із німецьким офісом TCM Group International, упродовж останніх років успішно співпрацюють із транснаціональною компанією Europcar, яка є всесвітньо відомим орендодавцем транспортних засобів по всьому світу.
Від самого початку співпраці з TCM Group International головною метою Europcar було стягнення дебіторської заборгованості з усіх контрагентів у межах країн СНД та Європи. Сторони розуміли, що у разі виникнення боргу мінімізація витрат як ніколи важлива, а принцип «no win – no fee», покладений в основу взаємодії TCM Group зі своїми клієнтами, допоможе врегулювати питання з вигодою для них (клієнтів).
Усім зрозуміло, компанія, що надає послуги прокату авто по всьому світу, постійно ризикує зіткнутися з ненадійним орендарем, який може не cплатити за користування транспортним засобом. Окрім того, для орендодавця додатковими ризиками, які спричинюють додаткові витрати, є також штрафи або ж пошкодження автомобіля орендарем.
Щоб передбачити й уникнути таких ситуацій та аби не нашкодити бізнесу, компанія Europcar залучилася постійною підтримкою TCM Group Germany, що гарантує юридичний супровід договірних відносин і діяльності компанії загалом. Зі свого боку, TCM Group Germany для забезпечення зручної й ефективної комунікації та отримання звітності стосовно роботи всіх офісів, а також у разі, якщо боржник знаходиться в одній із країн колишнього СНД, до справи долучає український офіс, який координує діяльність юристів на території всього пострадянського простору. Як це працює?
Ситуація, коли боржник не має можливості розрахуватися з кредитором чи переховується, уникаючи відповідальності, або взагалі від’їздить із країни, досить часто виникає. У такому разі справа передається юристам офісу TCM Group International, який знаходиться під юрисдикцією, що охоплює останнє місце перебування відповідальних осіб компанії-боржника.
Такі дії суттєво зменшують ризики, пов’язані з невиконанням договірних зобов’язань або зобов’язань за рішенням суду. Якщо ж дебітор не має достатньо коштів для виплати боргу одним платежем, юристи українського офісу, за згодою клієнта, проводять реструктуризацію заборгованості таким чином, щоб боржник мав змогу розрахуватися частинами впродовж певного періоду, який визначається з огляду на суму та вмотивованість. На цьому етапі важливим фактором залишається контроль виконання плану реструктуризації, що є невід’ємною складовою процесу стягнення боргу.
Один такий цікавий випадок стався з клієнтом Europcar, який орендував автомобіль для бізнесових цілей на довготривалий термін, потрапив в аварію, а після повернення ще й не сплатив за надані йому послуги. За словами боржника, компанія Europcar не задовольнила його потреби повною мірою, а тому він відмовився сплачувати кошти за оренду. Далі, ігноруючи повідомлення та письмові претензії, боржник обірвав всі комунікації з представниками кредитора в Казахстані. Проте в тандемі з казахськими юристами, переговірникам TCM Group International вдалося розв’язати цей спір завдяки довготривалим переговорам. Як виявилося, боржник обіймав посаду фінансового директора у відомому агрохолдингу. Під час чергової зустрічі, ініціаторами якої були юристи українського офісу, останній визнав не лише факт пошкодження ним майна орендодавця, а також те, що сума збитків не підлягала компенсації з боку страхової компанії. Після низки додаткових переговорів вдалося віднайти компроміс і ухвалити рішення, яке допомогло боржнику впродовж трьох місяців сплатити всю суму заборгованості.
Сьогодні офіси TCM Group International успішно реалізували сотні таких справ, що надійшли від міжнародної німецької корпорації. Ця історія є прикладом, який ілюструє дієвість переговорів у розв’язанні комерційних спорів.
«В роботі з Europcar ми завжди ставимо на меті тотальний контроль діяльності боржника, адже всі зв’язки з контрагентами для останнього мають важливе значення. Ризик втрати репутації для більшості компаній є чи не найвагомішим аргументом у веденні переговорів»,
— стверджує радник ТіСіЕм Груп Україна Роман Семенець.
«Водночас не можна відкидати варіант застосування превентивного заходу, зокрема такого, як підготовка досьє на компанію саме до підписання сторонами контракту. Звісно ж, не кожній компанії вигідно інвестувати в перевірку потенційного контрагента, але такий аналіз дозволить мінімізувати втрати надалі»,
– зазначає старший юрист ТіСіЕм Груп Україна Євген Шамраєнко.
«Клієнтами TCM Group International є міжнародні компанії найрізноманітніших бізнес-секторів та компанії-експортери, які функціонують у системі світового господарства. І часто навіть багаторічний досвід роботи, відточені маркетингові стратегії, налагоджена система взаємодії з іншими, не менш впливовими компаніями, не гарантують економічно вигідної співпраці та успішного ведення бізнесу. Чим ширші межі функціонування вашого бізнесу, тим більше ризиків виникнення проблем, пов’язаних із невчасною оплатою наданих вами послуг чи взагалі несплатою за них»,
– підсумовує комерційний директор ТіСіЕм Груп Україна Дмитро Говорун.
Видання
Нещодавно доданi
Кроскультурні аспекти ведення переговорів
21.01.2022Переговори з опонентом: тактика ведення дружніх та
21.01.2022Як написати переконливого листа-вимогу
20.01.2022