Попри досконалість правової бази регулювання відносин у сфері надання медичних послуг неприємні ситуації, пов'язані з їх отриманням, трапляються досить часто.
Отже, випадок стався із Landspitali University Hospital (Ісландія), чиї представники звернулися до юристів «ТіСіЕм Груп Ісландія». Медичний заклад лікував кількох осіб з країн СНД, які після успішного проходження курсу процедур виїхали з країни, не заплативши за надані послуги, сподіваючись, що проблеми урегулює медичний агент. Кожен з них був застрахований однією з найбільших компаній, що надає різні послуги, зокрема медичне страхування – AP Companies.
Слід зазначити, що AP Companies понад 18 років обслуговує своїх клієнтів та пропонує широкий спектр сервісів. Проте компанія розв'язувати проблему несплати медичних послуг клієнту «ТіСіЕм Груп Україна» навіть і не збиралася.
З огляду на те, що боржник не бажав урегульовувати спір, який виник через невиконання саме ним грошових зобов'язань, команді юристів довелося застосувати майже весь спектр перевірених на практиці методів впливу на контрагента.

МЕДИЧНІ ПОСЛУГИ ДЛЯ ІНОЗЕМЦІВ

Отримавши необхідні документи та вивчивши матеріали справи, молодший юрист компанії Артем Кухарський, радник Роман Семенець під керівництвом комерційного директора Дмитра Говоруна розпочали роботу над урегулюванням спірної ситуації.
Перш ніж розпочати переговори з боржником, необхідно отримати максимум інформації про компанію та людей, що стоять за нею. Необхідно детально дослідити діяльність, зрозуміти основні напрями розвитку, а також виявити сильні й слабкі сторони підприємства та його керівництва.
"Подібні ситуації виникають постійно не лише за кордоном, а й в Україні. Команді «ТіСіЕм Груп Україна» під силу розв'язання комерційних спорів зі "складними" боржниками без втрат для клієнта»,

- підсумовує Артем Кухарський.
Юристам, аби налагодити діалог із адміністрацією компанії-боржника щодо проблемної ситуації, довелося провести понад 30 годин переговорів із керівниками різних секторів діяльності AP Companies.
Від зустрічі представники порушника відмовлялися, навіть більше, наполягали на відправленні офіційних листів та не хотіли визнавати повноваження спеціалістів «ТіСіЕм Груп Інтернешнл».
Компанія-боржник - типова проблемна організація. Як з'ясувалося, це - підприємство із незазначеною точною юридичною адресою, вражаючим списком контактів, скориставшись якими, все одно неможливо налагодити зв'язок із генеральним директором чи його заступниками. До того ж поведінка звичайних працівників, які чітко виконували інструкції підприємства й намагалися змінити формат діалогу (з розмови - на листування), позбавляючи можливості отримати бодай-яку інформацію про компанію, вказувала на недобросовісність боржника. Отож, підозри клієнта про «складного» боржника були підтверджені фактом про те, що контрагент мав британську реєстрацію, хоча всі ознаки діяльності підприємства вказували на те, що компанія взагалі знаходиться на території Російської Федерації.
Зрештою було складено декілька спеціальних листів до боржника (зі згадкою про деякі цікаві факти, відомі лише команді та керівництву порушника), аби застерегти його від можливих негативних наслідків, спричинених бездіяльністю й ігноруванням на звернення. Окрім листів, було надіслано необхідні документи, які засвідчували повноваження юристів компанії, залучених до розв'язання спору й проведення переговорів зокрема, та які б мали спонукати боржника сісти за круглий стіл.
Як результат, юристам вдалося налагодити діалог із генеральним директором підприємства, який визнав заборгованість, але зауважив, що компанія не може її сплатити. Причин для несплати керівництво не зазначило, так само, як і не надало жодних доказів браку коштів для виконання зобов'язання. Саме тому генеральний директор почав вести розмову про страхування пацієнтів та необхідність отримання компенсаційної виплати від третьої сторони.
З огляду на втрачений час клієнтом нашої компанії працівники «ТіСіЕм Груп Інтернешнл» ініціювали додаткові переговори з боржником, аби пришвидшити оплату, не чекаючи на будь-які компенсації чи вирішення інших проблем контрагента.
Альтернативний варіант вирішення проблеми фінансування був запропонований юристами, що допомогли бенефіціару підприємства виділити необхідну суму для оплати послуг клієнта, мотивувавши боржника вигідними умовами подальшої співпраці. У результаті, саме такий варіант вплинув на прихильність контрагента та допоміг повернути кошти.
Отже, підприємство-боржник перерахувало всі кошти, виконавши свої зобов'язання. Як бачимо, складна ситуація була розв'язана на користь клієнта та з урахуванням інтересів боржника, було зекономлено час і фінанси. Медичний заклад підтвердив отримання перших траншів та очікує зарахування коштів за лікування решти пацієнтів.
Made on
Tilda